2013-01-08
 20:55:00

En liten tillbakablick i foton.

Dessa vackra rosor fick jag av min kära make.
 
Elza och jag skulle försöka göra ett julkort....det var bara det att modellerna var allt annat än samarbetsvilliga....
Resultatet blev så här i alla fall.
2012-års upplaga av julbordet.
Jag nöjer mig med att citera det ur 2 andra bloggar rörande samma julbord;
 
"Jag är jätteledsen och känner mig sviken och bedragen. Så klart kan jag inte säga mer än så här... Ni som känner mig vet.
Så för första gången i världshistorien kommer jag att städa bort julen innan tjugonde dag knut. Julen var på nåt vis över redan innan den började den här gången."
¤
 "Skulle vilja delge er vansinnet som stormar runt mig. Men jag tänker inte göra det, jag är bättre än så. Jag tänker inte svartmåla eller hänga ut någon. Jag vet vem jag är, jag vet sanningen och vad som är rätt och fel. Mitt samvete är totalt rent. Jag är stark och förtjänar inte det här. Jag tacksam för de fina, ärliga och snälla människorna som fortfarande finns i mitt liv. Ni som berikar mig och ger mig energi."
 
Slut citat.
 
Så eftersom det blivit citerat av andra så behöver jag ju inte lägga några synpunkter vid detta.
 
Grinchen eller inte.....
här kommer några julbilder hemifrån.
Vårat frostiga köksfönster.
Juleklapp från käre grannen.
Älskade Lellen.
Granen ja.....den var grön och grann ett tag i alla fall.
Så här såg den faktiskt lite finare ut.
Och stjärngossen och lucian (från 1932) på plats.
Julhundarna.
Julafton.
Och så 2 foton från juldagen.
 
 
Och på annandagen kom kära svägerska och käre svåger.....
men i vanlig ordning kom inte kameran fram.
Får väl fråga min duktiga fotograf till svägerska om jag får låna något foto eller så.
 
 
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-09, 12:20:23 | URL: http://carsie.se

Söta Lellen & Ghosty :love:

Jag har nog en å annan bild som jag kan skicka dig, men inte just nu för just nu är jag hur trött som helst och orkar ingenting. Får se till helgen....

Puss!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P