2013-01-09
 15:32:58

Eftermiddag

Jag skäms nästan att skriva det.....
men,
jag var uppe till runt 10.00 på förmiddagen och så gick jag och la mig för att vila en liten stund.
Vad händer?
Jo, jag sov till 13.40!!!!!!
Hoppas att jag behövde det.
Annars lär det bli svårt att sova ikväll. Behöver ju verkligen min sömn, 
då det är dags för en duvning med arbetsgivaren igen.
Rehab.möte nr. 2. Har inte en aning var dom tänker flytta mig den här gången?
Ovissheten jätte jobbig.
Men i skrivande stund känner jag mig ganska ok till mods.
Och dessutom håller sig tempen kvar på 37,8°.
Jag har överlevt den här gången också.


sivan
PUBLICERAT: 2013-01-09, 17:09:15

:thumbup:Kramar om dej o önskar god fortsättning. Håller tummarna att det blir bara bättre nu.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P