2013-01-29
 23:22:13

Dags att sova

Först vill jag tacka för alla underbara kommentarer angående blogginlägget som jag citerade.
Blev faktiskt förvånad att det är så pass många som läser min blogg.
Annars har jag varit lite vimsig (som vanligt).
Gick ut för att hämta Elzas dator i bilen. När jag kom in och skulle ta av mig foppisarna, upptäckte jag detta.
En av varje. Det var ju snyggt. *LOL*
 
Ghosty har varit jätte duktig idag. Den lilla träningen med henne hade gett så fint resultat. Både mamma och pappa är jätte stolta.
Duktig-tjejen.
Men nu är dom trötta dom små liven
 
Och när man tror att man har någorlunda koll på läget.....så har man det inte.
(Bild lånad av Anna Dufvenberg)
Denna lilla bruna fröken på 2 år ska omplaceras.
Nu blev det genast lite rörigt i Annalenas huvud.
Vad ska vi göra?
HJÄLP!!
 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-29, 23:39:47 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

<3 <3 <3




Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-30, 00:04:16

Följ ditt hjärta =)




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-01-30, 01:13:00 | URL: http://carsie.se

Är väl kanske inte riktigt rätt läge för att skaffa en hund till .. eller..

Svar: Jag tänkte på er :-)
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P