2013-02-25
 22:44:00

Vet egentligen inte var jag ska börja?

Det har varit en fruktansvärd tid.
Förutom att jag mått dåligt själv, så har jag aldrig sett Ronny så ledsen och uppgiven.
Det som känns så hemskt är att Ronny som alltid är så lojal och solidarisk, ska drabbas av detta vansinne.
Dessutom mår jag dåligt själv, så förmågan att stötta och peppa är begränsad.
Fattar inte ett dugg vad det är som pågår.
 
Jag kan beskriva min tillvaro med några symboliska bilder.
Före min tid i företaget.
Ett tag efter anställning.
Efter ett par år, och blödande magsår på kuppen.
Idag, bara spillror. Panikångest, självmordstankar och utbrändhet.
Ska det sluta så här innan dom ger sig?





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P