2013-02-19
 16:20:00

tröttihuvudet.se

Känns som baksmälla.
Det jag gjorde i helgen (ganska mycket, även med dagens mått mätt), satte sina spår på orken.
Det är jobbigt att vara så här trött.
Men det har varit en del på programmet ändå.
Igår mailade jag ett långt mail till facket, 2 till försäkringskassan och ett till min kurator.
Det blir helt tilt i huvudet efter en sådan aktivitet.
Jag har i alla fall tvättat, hållit undan viktvätten, diskat (minst 2 gånger per/dag) samt lagat mat och förberett matdosor, smörgåsar och smoothie.
Känns dock som jag skulle vilja göra mer, men orken räcker liksom inte till.
Men det här är i alla fall bättre än på länge.
 
Har inte fotograferat så mycket heller som jag hade tänkt..
Några bilder har det blivit. Och nu såg jag att batteriet behövdes laddas, så nu har jag åtgärdat detta.
Man blir ju glad när vissa av fjolårets chili har överlevt och nu börjat sätta frukt igen. Det man blir mindre glad över är väl dom vita flygarna som bosatt sig i jorden. Men det får bli ny jord och såpa.
"Pultanerna" sjunger på sista versen nu....
Liksom Clivian.....
Så här ser det ut utanför köksfönterna.
-3,6°
och trasig värmefläkt i bilen.
Den höll ganska precis 1 år.
Det är ju mindre angenämt på morgonen, då temperaturen ligger runt -15°
 
Imorgon är det KBT och sedan ska jag ut och äta med bästa Yvonne, granne och vän.
På torsdag är det Rehabmöte igen.... 
Vad som helst kan hända då...


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-19, 17:38:40 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jag tycker du har varit riktigt flitig. Själv känner jag mig också rätt seg i mössan och har problem med att hitta ord, så det blir inte mer än så här. ;-)

Skönt med en vän/granne som man kan ha trevligt med. Önskar er en trevlig stund tillsammans imorgon.

Många kramar!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P