2013-02-10
 12:01:00

Tänkvärt...

 
Här på jorden idag när vi lever
   finns det dom som ger oss hårda ord.
Men sedan när dörrskylten är nere,
så strör dom oftast liljor i vårt hår
Kom till mig med dina blommor när jag lever
och låt mig få njuta av dem då.
Vänta inte tills jag är död och borta
med att då som först strö liljor i mitt hår.
Här på jorden behövs våra blommor
ett vänligt ord när jag är svag och trött.
Vill du inte ge mig blommor när jag lever,
kom inte med dem sen när jag har dött.
 
********************

 



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-02-10, 12:31:44 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Precis <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P