2013-02-27
 21:12:00

Status Quo

Vi börjar väl med statusen, för det brukar vara det tråkigaste....
KBT:n var jobbig idag. Men det beror väl på allt som hänt.
Vi pratade lite om min drömmar jag har haft dom sista nätterna.
Jag drömmer att jag går helt klädd i svart (har ju även svart hår) på järnvägsspåret för att möta tåget.
När tåget kommer vänder jag mig åt andra hållet för att slippa se smällen.
Men varje gång vaknar jag just som jag vänt mig om, innan jag hinner träffas av tåget.
(Bild lånad från internet)
Och allt är så verkligt. Så därför klädde jag mig i dom kläder jag har i drömmen, sminkade mig med svart kajal och svart ögonskugga, för att känna hur det skulle kännas.
Märkligt nog blev jag lugn av dessa kläder.
Att sedan KBT:n rörde upp en del idag, är väl inte konstigt.
 Fick även prata med Lena, min kurator och lova att inget skulle hända.
Hon är borta till och med tisdag. Och dom är så oroliga för mig...
Jag däremot känner mig ganska lugn....och det är det som dom oroar sig för....
 
Vet inget mer om vad som händer.
Ronny har sjukskrivit sig och ska träffa läkare imorgon.
 
Kan inte fatta att bråk med en kollega skulle leda till allt detta, när så mycket annat får passera på jobbet.
Det är något som inte stämmer.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P