2013-02-03
 12:29:00

Söndag, inte vad den borde....

Först tog det en otroligt lång stund innan jag somnade. Sista gången jag var upp var kl. 02.35.
Gick bara inte att sova.
Att Elza var på krogen hade väl viss betydelse, men jag hade annan oro i kroppen också.
Drömde mardrömmar, och idag känns det inte bra alls.
Gruvar mig för jobbet imorgon. Orkar inte med allt tjafs.
Det är för fullt i mitt huvud, för jag ska kunna ta in allt. Om jag bara kunde få lugn och ro.
Men det ska tjafsas om småsaker och det är så tröttsamt.
 
Dessutom har vi problem med vattnet. Orkar inte tänka tanken....-21°.
Kan väl säga...Det är mycket som har varit bättre...
Men det börjar vara så länge sedan att man knappt kommer ihåg det.
 
Skulle inte jorden gå under i år? Då har man ju haft något att se fram emot.
Men även det verkar vara fabler....


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-02-03, 13:44:04 | URL: http://carsie.se

Nej, vad säger du! Har ni fått problem med vattnet igen?? :thumbdown:

Försök att inte tänka så mycket på morgondagen - utan mer på idag så skall du se att det släpper lite *krama*




Birgitta
PUBLICERAT: 2013-02-03, 13:45:56

Jobbet verkar vara en stor del i ditt dåliga mående. Kan du inte få nåt annat? Ångest är ett helvete men det går att bli bättre om man kan eliminera orsakerna så gott det går och ett verkar ju vara jobbet i ditt fall. Du är ju en kreativ person. Hunddagis i Näsåker? Terapin på nåt äldreboende? Va fan som helst utom det du gör nu. Vi har tio år till pension, Annalena. Det ska fanimej bli bra år.Skickar en stor Kram/ B.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P