2013-02-27
 22:07:00

Onsdagen avklarad.

Skulle egentligen ha jobbat idag, men jag har tagit ut ATK, så jag jobbar inte förrän på tisdag nästa gång.
Får väl se om jag blir ensam då. Ronny skulle jobba sista dagen imorgon (om han varit frisk), så fortsättningen vet vi inget om.
Den som lever får se.
 
Vad har hänt annars idag då?
Elza åkte med oss till stan, eftersom jag skulle in på KBT.
Vi väntade in henne. Och medans vi väntade in henne, så passade vi på att handla
och naturligtvis fotografera lite (mycket).
Så bilderna som kommer här är tagna både av mig och Ronny.
 
Håll till godo.
Morgonhundar.
Elza.
Ett så "ovanligt" motiv som hemma i Moforsen.
Morgon i Moforsen
Kamphundar
Maten jag bjöd min kära familj på igår. Keftas, ugnsrostade grönsaker med rosmarin, tzatziki och vitlöksbröd. Till och med Elza gillade det. ;-)
Elzas morgonkaffe.
Sollefteå sjukhus.
Växlande motiv.
Kvistar och grenar. Inga stockar och stenar.
Sollefteå Brukshundklubb.
Damp-hunden nr.1.
Ångermanälven.
Hallstaberget.
Nipan mitt i stan.
Hågestanbron. (Fisheye)
Vajrar på Hågestabron.
 
Det var dagens fotografiska resa.
Vi får väl se vad som händer imorgon.


sivan
PUBLICERAT: 2013-02-28, 11:32:58

Mycket vackra bilder.Ni har öga för att få fram det bästa. Kramar




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-28, 17:04:41 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Det är mycket som är jobbigt i ditt/era liv just nu, men en sak är säker... ni bor i en enormt vacker del av vårat avlånga land. Tack för att du bjuder på alla dessa fina bilder. :-)

Bamse kram!♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-02-28, 18:33:09 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Snygga foton :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P