2013-02-10
 11:48:00

Men se det snöar, men se det snöar....

...det var inte alls hurra.
Detta är nog dom sista korten jag lägger ut på ett tag.
Kameran tackade nämligen för sig idag.
Tack kära trontjänare, Fuji FinePix.
Har börjat kolla runt lite, för en kamera måste man ju ha. 
Skulle ju vilja ha en systemkamera också, men det finns det inte ekonomi till nu.
Men en smidig enkel, kanske det går att få till.
 
Rätt ska vara rätt. Klockan 22.28 (jag hade lagt mig) fick jag ett sms från min dotter som tackade för lotten.
That's it.
 
Vattentrycket jätte dåligt....
Det är bara att be till högre makter att det håller ut ett tag till.
De 7 veckorna utan vatten ifjol, finns ännu i färskt minne.
 
Detta är de 2 sista korten som gick att knäppa med kameran
Så håll till godo.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P