2013-02-09
 13:43:37

Lördag, sovdag

Ja, vad händer?
Har just vattnat blommorna, och konstaterar att vattentrycket är oroande lågt.
Fattas bara att vi ska bli utan vatten igen.
Men jag har slutat förvånas över något.
(Bild lånad från internet)
Skrev ju att jag skulle försöka foto amulleterna utan blixt....det gick väl si så där.
Så blev det. Tror inte att det blev så mycket bättre.
Av underbara Carina Eriksson fick jag även denna.
Hon har tagit fasta på att jag inte dricker alkohol, så jag fick denna flaska med alkoholfritt.
Jag blev jätte glad.
 
Eftersom det kommer fram så mycket på KBT:n, så ska jag skapa en ny kategori senare, som kort och gott kommer att få namnet "Mina minnen". Väntar dock ett tag med det, då det mest har poppat upp dåliga saker. Vore ju trvligt om det kunde vara några goda minnen också.
 
Annars är jag ruskigt trött idag.
Har startat tvättmaskinen, men det kommer nog att ta lång tid, med tanke på det låga vattentrycket. Tyckte mig märka av det redan härom dagen, då det tog sån jäkla tid att tvätte. Men, men. Jag tvättar nu i alla fall.
Har en hel del mattor kvar att tvätta undan. Och så är ju den vanlia veckotvätten.
Har även diskat undan det lilla som var.
Samt vattnat blommorna.
Här planeras det för det värsta.
 
Funderar på att göra fläskpannkaka till middag. Passar på när Elza är borta. Hon äter ju pannkaka, men bara efter LCH-modellen. Och det tänkte jag inte göra idag.
Hon har kommit fram till Sandviken, som hon skulle. Jag fick telefon från henne igår kväll.
Fick även 2 fina sms, av Marie, Joels mamma och av bästa Katarina.
 
Nu funderar jag faktiskt att gå och vila en stund. Har stökat undan en del, även om jag skulle behöva göra mer. Men vem vet? Jag kanske har lite mer inspiration efter en tupplur.



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-02-09, 15:56:47 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

<3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P