2013-02-18
 00:04:18

Ganska nöjder...

Tvätthög.
Strykhög.
Och så här såg det ut senare. Jag fixade allt. Har faktiskt varit otroligt aktiv (med tanke på hur jag fungerar nu) i helgen. Känner mig ganska nöjd. Även om måndagen börjar krypa på mig nu.
Detta är ett tecken på att det snart är måndag....fyller på den varje söndag. *Suck*
Ghosty har gjort en grop av kuddarna, som vanligt. Och att tapeten är skadad i bakgrunden, är också hennes verk. Ska tapetsera om, men året som gått har inte varit något år med inspiration för detta.
Och nu undrar jag bara. Var ska vi sova?



C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-02-18, 09:10:31 | URL: http://carsie.se

Härligt att du haft lite energi i helgen, men spara lite på krutet - det kan behövas lite längre fram i veckan. Kul med alla bilder du tar, kameran går varm ser jag ;)

Jodu, spännande det där med att få plats i sängen. Själva så tror jag INTE att vi hade stått ut med 2 hundar, räcker bra med en som tar hela sängen själver! *skratt*

Sköt om dig, kram!




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-18, 14:55:16 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Alltid skönt att få undan och du har ju hunnit med mycket och vika tvätt är ju inte det roligaste av alla sysslor.

Jag som tycker att det kan vara lite trångt i sängen med min lilla hårboll. Inte för att hon tar någon större plats, men hon vill ju helst ligga nära. ;-) Hoppas ni fick lite sovplats ni med?

Önskar dig en så bra måndag som möjligt.
Puss & kram!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P