2013-02-15
 22:50:35

Fredagströtter

Helt otroligt. Fast jag sovit hela dagen, nästan så är jag trött.
Det jag har gjort idag, var upp på morgonen och drack kaffe, tog medicinen samt tog fram matlåda åt Ronny och satte fram frukost åt Elza. 
Sedan gick jag och la mig igen.
Pratade med Ronny i telefonen, det hade gått bra för Lellen att ta stygnen.
Diskade.
Rastade hund.
Gick och la mig igen.
Var upp och värmde kaffe åt Elza samt tog fram lunchlåda åt henne.
Gick och la mig igen.
Klev upp, hjälpte Elza att bädda rent nere, satte igång tvätten och plockade undan garn.
Lagade mat, diskade och hängde tvätt.
Och nu sitter jag här och håller på att somna.
Vad är det för fel på mig egentligen?





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P