2013-02-05
 18:01:28

Fan va' jag är bra ;-)

Natten var ju inte så rolig...
Stackars lille Lellen.
Jag tog ledigt 4 timmar idag (mer jobbar jag ju inte per dag).
Ronny åkte till veterinären med Lellen. Och jag gick på nålar.
Trodde ju först att det var analsäckarna, men det visade sig att han hade ett skärsår eller liknande alldeles vid anus. Förmodligen något blodkärl, eftersom det blödde så ymnigt.
Dom är ju bara så underbara på Veterinärstationen i Sollefteå.
Vi har ju varit där med både Ghosty och Lellen dom senaste dagarna.
 
Hur som helst, för att hålla nerverna i schack, så drog jag igång lite projekt.
Bäddade rent.
Tvättade täcken.
Dammsög.
Torkade golv.
Bytte mattor.
Tvättade mattor.
Tvättade sängkläder.
Tvättade kläder.
Städade badrummet.
Diskade.
Och sist men inte minst, med hjälp av Åsa Tova Bergh, sammanförde vi en kontakt i Östersund, med Sallys ägare. Så nu f¨år Sally ett nytt hem.
Osh jag kan väl säga att jag är ganska nöjd, med vad jag åstadkommit idag.
Nu ska jag försöka få till lite mat också.
Ha en fin kväll!





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P