2013-02-20
 22:11:16

Dagen i dag...

Först en resa i -20° utan värmefläkt i bilen....
Tog ett tag innan man tinade upp.
Sedan KBT.
Det var första delen av dagen.
 
Sedan kom bästa Yvonne (granne och vän) och hämtade mig vid sjukhuset.
Blev bjuden på en 3-rätters lunch, på Restaurang Smaklöken.
 
Förrätt; Laxsmörgås
 
Varmrätt; Stekt lax, mandelpotatis, grönsaker och sherrysås
 
Efterrätt; Pavlova med lime, passionsfruktssås, mango och grädde
 
Behöver jag säga att jag njöt.
Hade bra lust att fotografera det, för det var så vackert och gott.
Men jag besinnade mig.
Efteråt undrar jag om jag inte trots allt skulle ha tagit foton...
Jag kommer i alla fall leva länge på det här.
 
Här är ett av isen fint dekorerat träd, utanför jobbet.
Vägen hem från stan (med Yvonne) på södra sidan älven (vår sida).
Mina skor (med fötter i) i Yvonnes bil. :-P
Hemma.
Och när jag kom hem hade jag fått ett brev från kära Barbro med massa roliga fröer. Så roligt. Jag blev jätte glad.
Behövde verkligen allt det positiva då jag har Rehab-möte igen imorgon.
Och som vanligt, allt kan hända.
Håll tummarna för mig.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-02-21, 00:26:58 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Om man ska hålla sig till det positiva, så tycks det funnits en hel del bra denna dag. God mat i trevligt sällskap och dessutom en massa fina bilder som avslöjar vackra vyer och solsken. Det sist nämnda är något jag verkligen saknar den här vintern här i de södra delarna av landet. Solen brukar ju bjuda på sig den här delen av vintern, men inte år... ;-(

Den sista bilden är väldigt tydlig och något vi pratat mycket om i dagens sömnskola som jag går på. Kanske inte något jag direkt känner igen, då jag väljer att sitta uppe tills jag stupar i säng istället. ;-)
Hoppas det blir en bra torsdag, även när det gäller ditt rehab-möte.

Kramis!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P