2013-02-10
 23:26:00

Börjar dra mig mot sängen...

Ronny den stackaren ska åka in till stan och hämta Elza.
Stackare, för att han måste åka till stan så här sent. 
Underbart att ungen min kommer hem.

Tycker denna bild är helt underbar.
Har tagit mig friheten att låna den från Fb av Emilie Edlund.
 
Det skulle ta 5-7 dagar innan kameran kom.
Vad gör jag till dess?
Försökte ta kort med vår nuvarande, men det går liksom inte att ändra några inställningar, den har fastnat i ett nattläge, det går heller inte att zooma ut.
Nu är den nya beställd i alla fall.
 
Försökte ta bilder på maten idag, men det blev ingen vidare kvalité.
Detta ska föreställa en fläskpankaka.
Och detta en paj med karré, paprika, lök, chili, fetaost och grädde.
 
Ja, då var det bara att dricka upp kaffet och invänta min familj.
Jag har fått iväg ett papper till min handläggare på försäkringskassan också.
Samt masat mig in i duschen. Farten på vattnet var lika sekasamt som jag.
 
Snart är det måndag.....
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P