2013-04-27
 13:03:00

Uppdatering av mående

Jag tar bara det som rör KBT:n här, så kommer det ett allmänt inlägg senare.
 
Vi har gjort ett genombrott tycker jag, nu när jag har börjat ta till mig att jag inte ska ha skuldkänslor 
över skeenden som man helt enkelt inte kan påverka.
 
Arbetsgivarens ställningstagande i arbetskonflikten, som utvecklade sig till en ren vendetta. Där alla lögner var utanför min kontroll och att jag inte har skuld i deras agerande (som tyvärr fortfarande pågår.)
 
Att om det jag skriver, misstolkas av vissa, så har jag inte skuld i deras tolkningar.
Jag har heller inte ansvar för vad mina vänner skriver, eftersom jag inte bestämmer vad andra ska skriva och inte.
 
Och om vissa av olika orsaker väljer att ta avstånd från mig, så är det deras val om dom inte kan acceptera
den jag är.
 
Jag är förändrad, drar mig undan för att undvika konflikter som jag har svårt att hantera.
Vid sådana tillfällen önskar jag att jag kunde bli arg och säga ifrån. Men jag blir inte arg och jag säger inte
ifrån. Däremot blir jag ledsen.
Men det skrivna ordet är nog mitt för mig mitt främsta vapen nu.
 
Så till er alla.
 
                             
 


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-27, 13:47:16 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Vad härligt att det går framåt. Vi är nog många som skulle behöva lära oss att vi inte sak ta ansvar för andras handlingar. :thumbup:

Bra jobbat, vännen! Nu är du en bit på väg i rätt riktning och om skrivandet är det bästa verktyget för att göra dig kvitt sånt som är tung och negativt, så tycker jag att du ska skriva så tangentknapparna glöder. Sen är det ju upp till dig vad du vill skriva i bloggen och vad du vill behålla för dig själv.

Ha en fortsatt fin helg!
Puss & Kram!♥

Svar: Tack vännen <3 Ha en fin helg <3
Annalena




Elza Cherry Bomb
PUBLICERAT: 2013-04-27, 15:27:23 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se

Jag är så glad att det går framåt för dig! <3 Äntligen! Det ska ju givetvis ta den tiden som det tar, men det är ändå skönt att det äntligen har börjat.

Du är en superbra mamma och jag älskar dig, precis som du är! De som av någon anledning inte gör det förstår jag mig inte på. Love you. <3

Svar: Om du bara visste hur mycket jag älskar dig. Och just nu saknar jag dig jätte mycket. <3
Annalena




sivan
PUBLICERAT: 2013-04-27, 15:32:13

Instämmer med föregående talare. Älskar dej gumman.:love:

Svar: Tack Sivan <3 Älskar dig också <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-04-27, 17:36:47 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Skönt att du fått ett genombrott, nu kommer det nog att gå sakta men säkert framåt. Du är en toppenkompis och jag gillar dig. Stor kram från mig <3

Svar: Tack goaste vännen <3
Annalena




Marie karlsson
PUBLICERAT: 2013-04-27, 18:49:00

Självklara saker egentligen, men inte helt lätt att leva efter alla gånger... Tänk om vi allihopa kunde leva efter dessa motton, så mycket bättre vi skulle må då:) Håller tummar o tår för dig:)

Svar: Tack vännen. Det värmde <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P