2013-04-01
 20:59:21

Undringar....

Jag har inte skrivit det är, än mindre talat om det för någon....
Det har varit så mycket så jag inte velat tänka på det.
Jag har en knöl i bröstet, lite mindre än en 5-krona.
Har haft den ca 4-5 veckor.
Förmodligen inget farligt.
Men i natt drömde jag om min mormor. Hon hade ju opererat bort ett bröst för att
hon hade bröstcancer.
Och då är det klart att jag började fundera lite till.
Och här en låt till er som tycker att jag förtjänar det.
 


Tessan
PUBLICERAT: 2013-04-01, 21:33:44

Usch! Förhoppningsvis är det väl som du säger, att det inte är någonting farligt. Men det är förstås läskigt när man inte vet säkert. Kram

Svar: Tack <3. Du har hamnat i bloggen igen :-)
Annalena




Barbro
PUBLICERAT: 2013-04-01, 22:05:08

Vännen du ska inte gå med en knöl utan undersöka den. Det ska man alltid göra, för tanken finns där hos dej även om du skuffar undan den. Sept 2006 upptäckte jag ju en knöl när jag duschade... och som du vet var det ju bc.. och det blev op, behandlingar o sen är jag bara igen.
Jag fick ju ett helt nytt bröst från magen 2008, men upptäckte en knöl i det nya bröstet nu för några månader sen. Ringde, det blev undersökningar och sen fick jag besked att det inte var något.. så skön känsla att släppa det. Ring o få det undersökt..!! Skickar massa styrkekramar till dej.

Svar: Tack vännen <3. Jo, jag ska kolla upp det.
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-04-01, 23:06:36 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Gå och få det kollat, kan ju vara helt ofarligt, men man vet ju aldrig.
<3 Kram <3




sivan
PUBLICERAT: 2013-04-01, 23:43:47

Du måste GENAST kolla upp det, Fattar inte att du kan gå med det i 4-5 veckor, BESTÄLL TID för du får ju inte komma på stubben. Kraaaam.




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-01, 23:47:21 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Förstår ju att du inte orkat ta tag i detta orosmoment också när det har varit så mycket annat att kämpa med. Jag tror att bara det att du skrev om det här på bloggen är ett första steg till att kolla upp den där knölen. Ju fortare dess då bättre. I bästa fall så är det något helt ofarligt, en fettknöl eller så. Oavsett vad det är, så är vetskapen bättre än ovissheten, som bara skapar oro inom dig.

Styrkekramisar till dig!♥




Birgitta
PUBLICERAT: 2013-04-02, 06:25:26

Jag säger som alla andra : Gå och kolla!! Alltid bättre än att dra på det och gå och undra. Kramar




Barbro
PUBLICERAT: 2013-04-19, 09:46:04

Upprepar mej o frågar.. har du undersökt den??? har du inte så måste du göra det bums..
Styrkekramar från paddan







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P