2013-04-21
 00:48:00

Trött och nöjd

Vikit tvätt √
Tvättat √
Diskat 
Varit till Näsåker och handlat 
Bakat bullar  
Skrivit protokoll 
Gått igenom fakturor med grannen 
Lagat mat 
Förberett tjälknöl 

Så jag känner mig ganska nöjd. Har hunnit allt som jag tänkte idag. Nu sitter jag med en kopp kaffe och tar det lite lugnt innan jag kryper ned med Joseph.
 
Ja, så här blir bilen när man tagit sig upp för vår infart.
Och det här är leråkern...jag menar uppfarten.
Så våren är på väg hit också.
Längtar så till jag kan börja att dona med kryddgården.
Baconlindad fläskytterfilé, hasselbackspotatis, ugnsstekt paprika med bacon, tomater, surimisticks och hemgjord bea.
Och megastora "kaneldrullar".
 
Imorgon ska jag ta det lite lugnare, annars ligger jag platt på måndag.
 
Men det känns skönt att kunna hålla ihop dagen som jag har gjort idag, även om jag hade en trög start.
Men på det hela taget har det varit en bra dag.
Älskade "Gossan"
Imorgon ska jag försöka uppdatera med lite recept.
 
Nu är det dags att väcka Ronny och säga till honom att han ska gå och lägga sig....
Han har sovit bort kvällen i soffan...som vanligt.....


sivan
PUBLICERAT: 2013-04-21, 20:54:02

Men raring vad du tar i. Men det är kanske bäst när man har energin. Den kommer mer o mer sällan till mej.Kraaam.

Svar: Jag tvingar mig till saker, för då tänker jag inte så mycket, men det är inte på långa vägar samma fart på mig som det varit. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P