2013-04-11
 20:21:00

Torsdag.se

Jag borde vara nöjd, jag hann ju allt jag tänkte att jag skulle hinna.
Men det känns ändå inte riktigt bra.
Det har snart gått ett år sedan allt det här med jobbet rullade igång.
Mår jag bättre?
På det hela taget inte. Första tiden fattade jag inget. Det gör jag väl i och för sig inte nu heller.
Jag har ju inte fått någon förklaring ännu. Och kommer aldrig att få.
Men nu funderar jag desto mer.
Men det värsta är all tid som bara runnit iväg, medan jag har varit oförmögen att göra något.
Har fått rapporter om hur rörigt det är på jobbet nu.
Totalt laglöst. Vissa orkar inte vara där.
Men det är bara att vara en död fisk...
om man ska arbete där jag arbetar. 
                            





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P