2013-04-21
 17:08:31

Söndagen som kom bort

                                     
Som vanligt.
Igår var jag ju väldigt aktiv (med mina mått mätt idag).
Och det slår alltid tillbaka dagen efter.
Jag vaknar inte idag. I och för sig så somnade jag inte förrän kl.05.00.
Inte ens Joseph fick mig sömnig.
Det var hjärnan som inte ville sova.
Usch vad stökigt det var.
Så läge att läga ut några recept är det inte.
Tror inte jag vet ens hur man kokar potatis idag.
Överleva kort och gott.
 
Nu kanske det inte riktigt är så drastiskt....
Men jag är ruskigt trött.
Och det är så jobbigt att vara trött i ansiktet.
 
Här är ytterligare en bild på min fina unge.
Från unge till rockbrud bara på en natt....eller inte.
Det ligger otroligt mycket jobb och slit bakom.
Men fin är hon Elza-gumman.
 
Nu ska jag fixa lite till familjen att äta.
Tjälknöl och varm kikärtssallad.
 


Uffe
PUBLICERAT: 2013-04-21, 17:23:07

Jadu. Hon är verkligen vacker! Är väldigt lik dig.

Svar: Tack Uffe, det var en komplimang som heter duga.
Annalena




sivan
PUBLICERAT: 2013-04-21, 20:50:41

Ta det lugnt o lyssna på din kropp.Det kommer en dag i morgon också. Ja din jänta är verkligen fantastisk.Tänk att det är vårt barnbarn, är så stolt. Många kramar till er.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P