2013-04-14
 11:39:00

Söndag, oh-de-la-li

 
Lite trött, men det ska vi nog råda bot på med mer kaffe.
Klockan var över 03.00 när jag somnade. 
Var ner i pannrummet och satte igång värmen 02.30. Vi hade glömt sätta igång den vid sänggåendet,
jag eller någon annan. Hur som helst kändes det lite kyligt i natt, så jag gick ner och gjorde det.
Jag blev mycket kall om mina olikstora fötter. Det tog väl en halvtimme innan högerfoten tinade upp och 45 minuter innan den vänstra tinade upp. Äsch, jag blev kall om fötterna.
Ska lägga ut lite fler recept, men min hjärna har inte vaknat riktigt ännu, så det kommer senare.
Avslutar med bilderna från branden i Resele, som nog måste betecknas som veckans "snackis" i vårt lilla samhälle.
(Bilderna lånade från Facebook och Tidningen Ångermanland)


Barbro
PUBLICERAT: 2013-04-14, 19:18:02

Men hu.. gick det inte att rädda huset eller fick det brinna ner utan släckning.. ??

Svar: Det gick inte att rädda, så det fick brinna ned. Hela övervåningen var övertänd när brandkåren kom. Nedre botten var en nedlagd affär.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P