2013-04-09
 10:12:00

Solig tisdag

Börjat dagen med ett samtal som inte gjorde mig lycklig.
Fan va' less jag blir på detta misstroende.
Yvonne har varit hit en sväng. Kändes bra efter idiotsamtalet jag hade (arbetsgivaren).
Och apropå Yvonne.
                                                                                     (Foto Yvonne Bengtsson)
Dessa underbara kakor blev vi bjudna på i söndags. Det var himmelriket på ett fat 
kan jag lova. Glad att vi har så fina grannar.
 
Annars händer väl inte så mycket här.
Har inte haft kameran med mig ut, då jag har lagt ut så mycket bilder på Moforsen.
Återkommer med nya motiv, när snön börjar ge sig.
Men här kommer lite foton som jag inte lagt ut.
Taget förra veckan.
I helgen.
Äter fortfarande så här mycket medicin.
Och jag är svarthårig igen. Nu fattas det bara klippningen.
Mina krucifix, som jag älskar så mycket.
Varav dom 3 översta har jag fått av Anja (inköpta i Italien).
Det nedersta har Moppa Ville köpt i Palestina.
 Och tavlan jag fick av Ronny när jag mådde riktigt dåligt.
Mer spännande än vinprovning.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P