2013-04-17
 07:54:00

Laddar för kvällen

Sovit dåligt, utan anledning.
Jag var helt enkelt inte trött. Låg och läste, släckte lampan, försökte sova, klarvaken, tände lampan, läste mer, släckte o.s.v.
Sömnen fanns bara inte där.
Boken jag läser, Joseph Goebbels biografi är mycket intressant.
Man får en liten annan syn på hur det hela startade.
Men det är väl av föga intresse, för dom som inte har det sjukliga intresset för Andra Värlskriget,
som jag har.
 
Igår kom Joel hit. Han ska ju vara med på Elzas slutproduktion.
Hon har just försvunnit ut genom dörren, med en mindre resväska som packning.
Fattar inte att hon kunde vara så lugn. Jag är jätte nervös.
Ska verkligen bli spännande.
Mamma och Henry kommer också för att titta.
 
Annars har jag väldigt ont i magen. Har haft det 2-3 veckor nu.
Det bullrar och kniper. Så fort jag äter blir magen som en ballong och jag får ont.
Spelar ingen roll om jag bara äter lite åt gången.
Bestämde mig för att köra en 7-dagars Flagyl-kur igen, så får vi se om det lugnar ner sig.
Och jag vet att man inte kan kombinera Flagyl med alkohol, men lilla du, jag har inte druckit en droppe alkohol sedan nyårsafton.
Varför ska det vara så svårt att förstå, för vissa?
 
Nu ska jag mysa med doggsen en stund innan jag startar dagens agenda.
 
Tar en Alvedon och hoppas att magen värker lite mindre.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P