2013-04-08
 11:07:00

Prosit

Detta var liksom inte riktigt inplanerat. Jag är inte döende, men det känns som bomull i huvudet.
Och så kan man ju tycka lite synd om sig själv. Host, host.
Nåja, jag är i alla fall sjukskriven.
 
Har försökt att nå Försäkringskassan....men kundtjänst är överbelastat, så det går inte.
Gjorde tillslut en anmälan på nätet. Hoppas det funkar.
Har även ringt jobbet för att höra om chefen kollat av sitt mobilsvar (dit man ska ringa vid sjukdom),
Gissa?
Och i min iver att komma ihåg alla samtal, så missade jag KBT:n.
Trodde inte att det var sant när Helén ringde. Jag trodde det var på onsdag.
Det var lugnt, har fått en ny tid på onsdag.
Men naturligtvis så sköljde ett större stresspåslag över mig. 
Och det blev jätte jobbigt.
"Jag är ett arsel och fem i elva" som min mor skulle ha sagt.
Solen skiner, men vi har fortfarande minusgrader och så blåser det (kallt).
Det blir väl en tur ut senare.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en stund.
Sovit dåligt inatt...igen.
Detta är vad jag läser nu.
 
Har lagt in mitt första och fler kommer, kanske redan under dagen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P