2013-04-22
 21:39:08

Måndag, som gick i mål.....


Efter en tuff start på dagen, kom jag igång till slut.
Gick en promenad med hundarna i det fina vädret. Tyvärr blåste det lite kallt.
Men fick lite bevis för att det kanske blir en vår trots allt.
Första sparrisen på väg upp. Det gillar vi. Men konstaterar att den är senare än ifjol.
Även humlen är på väg fram.
Vad som kanske inte är lika positivt, är vår uppfart. Vågar inte längre köra upp.
Den blev så här efter letande av vattenläckan ifol.
Torkvindan är en annan sak som inte får mig att hoppa jämfota av lycka.
Det här är min "nya" telefon.Sony Ericsson Xperia Active ST17i (tror jag den heter).
Är det någon som har en laddare + adapter att sälja för en billig penning, så tjoa till.
Tror att den ska se ut så här.

Jag fick allt gjort som jag hade tänkt idag.
Fick bära upp tvätten i 3 omgångar från tvättstugan.
Och tro det eller ej, men jag har tvättat 3 omgångar idag också.
Visserligen hade jag bäddat rent, så även den tvätten var med.
Ca 75% av tvätten jag vek, tillhörde Elza.
Mycket var efter slutproduktionen.
 
Så diskade jag, plockade undan all tvätt och lagade middag.
Så trots dålig start på morgonen, så kom jag i mål.


Björn
PUBLICERAT: 2013-04-22, 22:07:34

Jag blir trött bara jag läser din blogg.:-)
Godnatt och sov så gott.:-s

Svar: Det ska du inte bli. Jag är relativt stillsam, mot tidigare :-)
Annalena




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-04-23, 01:16:00 | URL: http://carsie.se

Tror det är dags för en viss fröken att själv ta och tvätta sin tvätt.....

Svar: Jag vet...men ;-)
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P