2013-04-05
 13:24:00

Lägger ned bloggen tills vidare eller för gott....

Enligt KBT:n, kurator och läkare ska jag absolut fortsätta blogga, men all negativ kritik och framförallt missuppfattningar gör att jag lägger ner skiten. Det är inte roligt längre.
Ni som vill mig något kan ju kanske mejla eller så.
Och ni andra vars bloggar jag läser, jag kommer även fortsättningsvis att läsa och kommentera era bloggar.
 
Återkommer kanske med någon ny blogg, en "tantblogg" med recept, stickbeskrivningar, trädgårdstips och lite annat som anstår en kärring i min ålder. Men det har jag inte bestämt ännu.
Och om jag blir kvar på Facebook har jag inte bestämt ännu. Det känns som världen klarar sig utan mina kommentarer och inlägg.
Nu stänger jag dörren på riktigt, för allt.
 
Tack och hej från mej.


Barbro
PUBLICERAT: 2013-04-05, 13:34:44

Nej inte ska du sluta blogga.. Det är bra att skriva av sej.. så på något sätt måste du fortsätta..
det har ju både kuratorer, läkare mfl insett.
Förstår inte varför du får negativ kretik??
Styrkekramar paddan




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-05, 13:37:06 | URL: http://carsie.se

Tycker det är synd att du slutar blogga, jag har fått uppfattningen om att det är bra för dig att kunna skriva av dig lite.

Du skall naturligtvis göra det som känns rätt för DIG, kommer sakna dina inlägg.

Puss och kram ♡




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-04-05, 18:13:25 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Jag kommer att sakna din blogg. Trist att du får negativ kritik och påhopp. Gillar man inte din blogg så är det ju bara att låta bli att läsa, men men.
Stor kram <3




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-06, 01:23:16 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jätte tråkigt att vuxna människor inte kan låta bli att jäklas med andra. När någon som du, som redan har det tufft nog inte ens ska kunna få skriva av sig utan att några ska störa sig på det. :mad: Du bjuder ju även på annat, som en massa fina foton och andra trevligheter.

Skulle du inte kunna skriva i en helt låst blogg, där du själv bjuder in de läsare du vill ha kvar? Alla har ju inte förmånen att ha dig som vän IRL och försvinner du från FB också, blir jag väldigt ledsen. ;-( Du kan väl göra samma sak där, plocka bort en massa personer och begränsa åtkomsten för utomstående till din FB andra. Fast du kanske redan har det så på FB?

Jag vill inte missta dig som både blogg-och-FB vän. Det blir ju inte riktigt samma sak om du fortsätter att läsa och kommentera hos mig och andra bloggvänner, för då blir det ju bara en envägs kommunikation.

Hoppas du bestämmer dig för att finnas kvar på ett eller annat sätt, för oss som vill få vara kvar som dina långdistans vänner.

Puss & Kram!♥♥♥

Svar: Jag funderar på olika alternativ. Lägga ner är ju egentligen att låta belackarna vinna. Hur som helst släpper jag inte dig heller. Funderar så får du snart höra. Kram min älskade vän
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P