2013-04-19
 20:31:00

Huvudvärk och stolt mamma

Ja. så kom den äntligen fredagen då.
Har tyvärr haft en molande huvudvärk hela dagen.
JAG HAR ETT HUVUD!!!!
Och den har inte gett med sig ännu.
 
Imorse ringde Robban, vän till mig och Ronny.
Han ville veta vad som egentligen händer och varför det var en ny kvinna på Ronnys kontor.
Vad han sa är nog inte riktigt rumsrent att skriva här.
Men jag sammanfattar det så här.
Sedan ringde Pia från Försäkringskassan.
Hon kommer att vara med på nästa Rehabmöte. Hon ska även prata med chefen om vad som görs från arbetsgivarens sida för min rehabilitering.....
och det undrar jag också.
 
Sedan har jag varit hos bästa Yvonne och fikat ananaspaj och kaffe , Yummie, yummie.
Vi kollade igen styrelseprotokollet.
Nu ska jag skriva ett protokoll för det konstituerande mötet, och sen ska väl allt vara klart, tills nästa möte, som är den 4/5.
 
Våren är på väg. Det tinar av bara den.
Tyvärr har uppfarten blivit som en enda lervälling efter allt grävande.
Glad att jag plockat fram gummistövlarna.
Jag sjönk ned till fotknölarna i lera, när jag gick till Yvonne.
 
Så kan jag inte släppa slutproduktionen riktigt.
Den var så bra att jag saknar nästan ord.
 
Fotona nedan är tagna av en helt otroligt duktig fotograf, Robert Näslund.
 
Och för Elzas skull är jag glad för den uppställning det blev.
Förutom mamma och pappa, så kom Joel, syskonen Mia, Helén, Teres och lilla Meya, Izabell Kårén, Uffe Henriksson, mormor och Henry och Roland, Yvonne och Christian Bengtsson.
Det var en upplevelse för alla oss.
Tack ES10 för en underbar föreställning.
Ni var bara bäst!!!
 


Elza Cherry Bomb
PUBLICERAT: 2013-04-19, 21:46:44 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se

Kul att ni gillade showen och tack för att ni kom! <3

Svar: Älskade unge. Jag njöt av varje sekund. <3 Tack för att vi fick komma.
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-20, 06:42:08 | URL: http://carsie.se

Många fina kort :thumbup: Ett stort grattis till en lyckad föreställning, vet exakt hur hon känner det. När jag gick i skolan sattes det upp en musikal där jag var med och faktiskt hade en av huvudrollerna - den andra huvudrollen hade Stefan Andersson :-d

Kram ♡

Svar: Ja, det var jätte lyckat. Jag njöt av varje sekund.Hur har du själv med din oroliga mage? Hoppas det har lugnat ned sig nu när det är helg och allt,
Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P