2013-04-01
 10:19:55

Avslöjande

1. Jag klipper ALDRIG tånaglarna på en söndag. (Det betyder otur)
2. Jag dricker kaffe innan jag går och lägger mig. (Sover bättre då)
3. Jag samlar på grodor, älgar och änglar. (Prydnadssaker)
4. Jag är besatt av Andra världskriget. (Läser allt)
5. Jag har olika skostorlek på fötterna, 38 och 39 (efter operationen)


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-01, 10:31:11 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Där ser man... :-) Det var ju en väldans tur att det var prydnadssaker du samlade på, för det kan snabbt bli trång där hemma när du har fått ihop ett gäng med älgar. :thumbup:

Ha en bra dag och låt dig inte luras. :-P
Kramis! ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P