2013-04-25
 23:13:00

4 av 5 är väl ganska bra?

Jag lyckades utföra 4 av 5 saker jag hade på agendan. 
Och att den femte inte blev gjord, beror helt enkelt på att jag glömde bort det.
 
Somnade sent.
Klev upp tidigt. Utan knorr.
Åkte med Ronny in då busstiderna inte alls stämde idag.
Lämnade av honom vid Volvo.
Åkte vidare till jobbet, för att vänta in chefen. Han skulle komma kl. 08.20. När klockan passerat 08.30 fick jag veta att han ringt och sagt att han skulle inte komma förrän kl. 11.00.
Tillbaka till Volvo och vänta in Ronny, som skulle skjutsa upp mig till sjukhuset och KBT.
Hade hundarna i bilen och det var lugnare att ha bilen på Volvo än på sjukhuset.
KBT till kl.11.00.
Hämtade ut medicin.
Pratade med chefen i telefon. Han skulle inte vara tillbaka förrän 13.30.
Väntade in Ronny. Satt ute och stickade till han hade lunch kl.12.00.
Ronny kom och hämtade upp mig. Vi tog en hamburgare på Stures.
Tillbaka till Volvo och lämnade Ronny. Tog bilen och var ute och rastade hundarna.
Tillbaka till Volvo och hämtade vatten åt hundarna.
En tur till jobbet och träffade chefen. Lönebeskedet fortfarande en gåta. Men jag har ju gjort vad jag kan.
Tillbaka till Volvo.
Blåste och haglade om vartannat med solsken.
Stickade medan jag väntade på att Ronny skulle sluta.
Tankade, var till biblan och lämnade igen en bok åt Elza.
Stannade på Remsle och handlade lite.
Åkte hem.
På vägen hem stannade vi till hos Göran och lämnade protokoll som skulle justeras samt pratade
om en faktura.
Då är det väl inte så konstigt om man missar Swedbank? Skulle beställa ett papper där som jag ska ha till deklarationen.
 
Mannen som mördades i Härnösand var enligt uppgift på väg till jobbet när han misstänks ha mördats.

Bild:Jennie Johansson

Mannen som mördades i Härnösand var enligt uppgift på väg till jobbet när han misstänks ha mördats.

 Mannen i 65-årsåldern var på väg till jobbet när han dödades av gärningsmannen. En man i 20-årsåldern misstänks för mord.

Och detta är vad som fyller löpsedlarna i tidningen idag. Vad har det blivit av min barndomsstad? Härnösand, staden där inget hände...och så har det hänt så mycket de senaste åren.

 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P