2012-09-15
 10:22:00

Undrens tid är inte förbi....

 ...eller.....
Chefen ringde på torsdag.
Inte för att han undrade så mycket, men han frågade hur jag mådde i alla fall.
Jag svarade neutralt att jag mår väl som man gör när man inte sover på nätterna.
Och där var det över, men en fråga i alla fall.
Anledningen till att han ringde var att han skulle tala om att Länshälsan skulle titta på min sjukskrivning, eftersom jag hade mer än 4 sjuktillfällen på ett år.
Ok. Det har jag väntat på. Det är bra för mig.
 
Sedan var det neutralt svammel bara, och jag svarade neutralt på frågorna.
Ingen ska komma och säga sedan att jag är samarbetsovillig och hitta på mer skit.
 
Han ringde väl för att han måste.....men han ringde i alla fall, för första gången på 3½ månad, om man bortser från mötestider.
 
Egentligen skulle man ha köpt en Trisslott.
 
Ronny hemma från kursandet i Sundsvall. Han har varit borta 3 dygn.
Så nu är väl mycket som vanligt igen.....
med vanligt menar jag den sista tiden.
Inget kommer att bli som VANLIGT igen.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-09-16, 08:43:13 | URL: http://carsie.se

Bättre sent än aldrig heter det ju... även om det troligtvis känns som att det kan kvitta.

Kram!




Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2012-09-16, 15:33:18

Känner mig privilegierad att jag får ta del av dina tankar o funderingar. Önskar återigen att det löser sig på bästa sätt för dig, och att de andra berörda får vad de förtjänar!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P