2012-09-18
 13:34:00

Gamla "skatter"som man blir glad av.

Egentligen är det otroligt vad mycket fina saker man har undanstoppat i skåp.
Gjorde en liten, och då menar jag liten koll igår.
Och detta är vad jag hittade.

Loppisfynd.

Arv.

Present. Det är faktiskt en Boda (Erik Höglund) 1960-tal.

Hemifrån.

Arv, 1940-tal.

Ronnys, hemifrån.

Arv.

Loppisfynd.
Detta är ju faktiskt saker man blir glad av, men som av någon anledning hamnat undangömda i skåp.

Och denna vackra kruka som jag hittade när jag skulle plantera om blommor.

Hittade även min keramikkopp/mugg som jag gjorde när jag gick hantverksprogrammet. Trodde inte att den fanns kvar ens.
Ibland krävs det inte mycket för att man ska bli glad.
Har haft en tung period, då jag till och med skrev "mitt testamente" angående jobbet.
Idag känns det tack och lov bra trots att jag varit in på jobbet.
Har varit hos kuratorn och även gjort klart nu för start av KBT.
Känner mig hoppfull inför detta.
Dock kvarstår det ett gäng fågetecken, som förmodligen aldrig kommer att redas ut p.g.a. alla lögner.
Annars så är vi billösa...

 ....lite tidigare än vi räknat med.

Men säg vad som gått på räls det här året? Motgångarna.....





 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-09-18, 17:58:05 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Åhh så många fina grejor du hittade rätt på, så himla roligt :-)




sivan
PUBLICERAT: 2012-09-18, 19:59:27

Vad fina grejor,kul att ta fram, så blir det ju lite nytt. Härligt att det går åt rätt håll,, men tråkigt med bilen. Kramar till er alla.




Lotta
PUBLICERAT: 2012-09-20, 00:23:59

Pax för boda vasen och dom där rödbets och sillburkarna :D







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P