2012-05-17
 00:31:38

Vatten, vatten bara vanligt vatten ;-)

Igår (tisdag) fick vi äntligen vatten. Så när vi kom hem från jobbet hade vi vatten.
Men det var 5 dryga dagar utan vatten....nåja inte utan vatten, men vatten som fick hämtas in i hinkar.
Och som av någon underlig anledning alltid var slut när man skulle spola på toaletten eller tvätta sig.


Annars har det väl inte hänt så mycket.
Jobb, jobb och åter jobb.
Jo, var och grillade på Hågestaön med Polisens Seniorförening. Lika trevligt som alltid.
Med andra ord, det var 5:e året jag var med. Missade bara det första året jag jobbade hos polisen.
Vann ett litet paket som innehöll 2 trisslotter....men där var turen slut, för det var ingen vinst.


Annars har jag fortfarande väldigt ont i ryggen. Det vill liksom inte ge med sig.

När jag kom hem gick jag en tur runt huset och tog några foton.
Liksom för att bevisa att det nog blir vår här också.



Och medans jag uppdaterade bloggen hann det bli torsdag den 17:e maj....Norges nationaldag.
Det var ju inte riktigt meningen.....Jag hade tänkt lägga ut en låt med Ronnie James Dio.
Det är nu 2 år sedan han gick bort i cancer. Den 16:e maj 2010.

Och med denna avslutar jag kvällen och hoppar i lopplådan.


C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-05-17, 09:52:14 | URL: http://carsie.se

Fina vårbilder ♥



Tänk vad beroende man är av vatten, det går inte att spola i toaletter utan rinnande vatten osv..



Skönt för er att ni fått tillbaka vattnet :thumbup:




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-17, 14:23:41 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Men visst har väl våren hunnit rätt långt även hos er med tanke på att det inte var allt för länge sedan ni fick snö igen. Jätte fina vårbilder!



Skönt att vattnet är tillbaka igen. Jag tror inte du håller med dem som säger att det var bättre förr? :-d Välkomment tillbaka till 2000-talet! :thumbup:



Ha bra dag och stor kramis till dig, min goa vän. ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P