2012-05-08
 22:36:46

Tack alla fina vänner som stödjer mig.


Fick detta underbara halsband med posten idag från en kär vän. Blev så glad.
Tack Katarina♥
Jag har det på mig nu.

Tigeröga ger skarpsinne, överblick
och klara tankar. Den får fram
sanningen och hjälper dig att se och
förstå dina egna fel.
Den beskyddar mot yttre faror och
ger mod att fortsätta även om det
kan se dyster ut.


Inatt sov jag drygt 2 timmar. Var mer död än levande när jag masade mig upp
och höll på att dränka mig i en mugg kaffe.
Visste inte man kunde få en kallsup av en varm mugg kaffe....
Ronny sover redan och jag borde följa hans exempel.....
dock inte på soffan.

Annars så har dom första kommit. Det kanske är vår ändå....
Undrar om det blir en bra eller dålig säsong?


Kanske man måste bort med vinterdäcken....
Har ju fått förslag på däck....men money, money, money....


Funderar om jag ska ta ledig torsdag och fredag och försöka få undan det som har förfallit här
hemma (pga orkeslöshet) och äntligen förbarma mig över planten.


Nu ska jag sova, så jag orkar gå en rond med Mårten imorgon.
God natt allihopa!


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-05-09, 15:21:19 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Så roligt att du gillar halsbandet. Kram :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P