2012-05-20
 11:36:46

Sanningens minut.....



Sanningens minut.....nu håller vi tummar, tår och andan för att dom hittar felet.
Och även en pessimist som jag har vissa förhoppningar.

Pessimism, från latinets pessimus (värst), betecknar en tro på att den upplevda världen är den värsta möjliga. Den beskriver en generell övertygelse att saker är dåliga, och tenderar att bli värre.....

"Frundins" filosofi

Jag skippade marknaden igår. Dåligt med pengar och allmänt låg.
Ronny skjutsade in Elza, Joel och Millie, och stannade kvar tills dom skulle hem igen.
Och med sig hem hade min underbara make, det bästa med marknad...



Och underbara grannar har man också.

Fick 4 par skor, vissa oanvända, andra bara obetydligt använda.
Och det bästa av allt, jag kan ha allihopa.
Tack Cissi ♥ och Yvonne ♥

Om ett tag ska jag skjutsa Joel till bussen, så hos Elza råder nu begravningsstämning.

Det är klart att det är ledsamt för oss alla, men Elza tror jag har dragit ner ridån....

→ 
Snart dags att värma vatten så jag kan diska....

Och så ska jag väl avsluta en beställningsmössa så jag kan skicka iväg den imorgon.

Senaste projektet.
Ett måste för alla Dobermannägare, som nog Tom skulle ha uttryckt det.


Hoppas att få återkomma med att vattenfrågan är löst....men just nu inget som tyder på det.



Susanne
PUBLICERAT: 2012-05-20, 20:11:25 | URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Hoppas det verkligen det ordnar sig med vattnet. Du är värd det bästa och hoppas du kommer tillbaka snart och att du känner det ljusare i tillvaron.

Kramar om dig.

Susanne:-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P