2012-05-17
 21:06:13

Nu ger jag upp.....


Vi är utan vatten igen. Och nu har vi inte den eminenta tanken att fylla på ur heller.
TOMT.
Det är nästan så jag önskar att det varit snö kvar så man kunde smälta den.
Nu sjunker jag in i ett svart hål och önskar att jag aldrig vaknar mer.

Imorgon får jag gå till jobbet oduschad och med skitiga kläder...och dessutom ingen kaffe på morgonen.
Ska bli så jävla nice.
Men man kan ju alltid hoppas att man inte vaknar imorgon.
Det har bara varit för mycket nu.
Orkar inte längre.


AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-18, 14:29:43 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Men, vännen! Vad är det som händer i ditt liv!? Man kan ju tro att du drabbats av en förbannelse. :-O Du får nog ta och efterlysa någon som kan bryta denna förbannelse.



Jag hoppas verkligen att vattnet är tillbaka i ditt hus när du kommer hem efter jobbet.



Massor av tröstande kramisar, även om de inte hjälper dig att få vatten. ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P