2012-05-28
 08:09:37

Ja, vad säger man?

Ännu en dag utan vatten.
Kanske inte så mycket brist, annat än i ledningarna....
Men det är brist på så mycket annat, så det kanske inte spelar någon roll.
Om 100 år är det historia.

Resten kommer i lösenskyddade bloggen, när jag orkar.

"Förtal är som eldflugor som passerar en mans alla goda sidor för att belysa hans dåliga"


Ps. Gjorde ett lösenskyddat blogginlägg, men det försvann....och jag orkar inte skriva om det just nu. Då jag lagt så mycket energi i det.
Återkommer till det.


C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-05-28, 08:40:19 | URL: http://carsie.se

Börjas kännas lite hopplöst nu förstår jag :(



Jag har inte hunnit fixa med ett inlägg ang lösenordsskyddat inlägg.. men det kanske kommer under veckan, beror lite på tid för tid är precis vad det tar om man skall förklara med bilder och text :blush:




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-29, 14:03:19 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kikar in och kramar om i eländet. Önskar bara att jag kunde göra något som gjorde någon verklig skillnad för din del. Men några ynkliga små cyberkramisar är det enda jag har att komma med...:-s



♥♥♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P