2012-05-07
 21:04:37

Fortfarande lite tungt.....

Ja, då var måndagen avklarad.

Lite så här känner jag mig......
eller kanske önskar att jag gjorde.

På onsdag ska jag träffa Mårten Svensson (behövs kommentarer?). Mitt blodtryck har ju dragit iväg och blivit för högt helt plötsligt, så det måste kollas innan operationen.....
Kommer att få ett skyhögt blodtryck bara genom att träffa Mårten Svensson.

Annars händer väl inte så mycket här. (Och det är väl tur att det är lugnt).
Så länge det fortfarande är vinter så duger vinterdäcken....
Men hur länge till?



AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-07, 23:27:33 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Jag har aldrig hört talas om Mårten Svensson, så jag goolade och hittade en betygsättnig på honom på den här; http://www.doktorsguiden.se/lakare/svensson-marten

Blev inte så mycket klokare av det...



Men högt blodtryck är ju inte bra och inte heller vinter i maj månad, men för er som står utan sommar däck är det ju en fördel förstås. Mår du lite bättre nu? Känns som din rädsla och ditt obehag har övergått mer till ilska nu, eller? Det är ju en sund reaktion, enligt mitt tycke, för du har ju all rätt i världen att vara heligt förbannad.



Massor av kramisar till dig, gumman! <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P