2012-03-22
 22:30:10

Torsdag...och redan sovdags

Några rader bara innan sängen

Bloggade inget igår. Var alldeles för trött.
Efter jobbet var vi på ES09s slutproduktion.

En sjukt bra uppvisning.
Ångrar inte en sekund att vi gick dit.

På lunchen idag fick jag ett infall....

Så nu är det kort igen.
I helgen ska jag superbleka det också.
Ser väl ut som ett spöke på kortet, men det kan inte hjälpas.

Annars har det väl inte hänt så mycket.
Jobbar på som vanligt.....

Men imorgon är det i alla fall fredag.

Är bjuden till grannen på tjejmiddag imorgon 18.30. Ska bli kul,
även om jag inte är någon partymänniska på fredagar.
Men en liten stund ska jag väl kunna hålla ut.

Hade tänkt ladda in lite bilder från mobilen i datorn, men dom kommunicerar inte med varandra längre,
så jag gav upp.
Jävla skitmobil. Dags för en ny....



God natt allihopa!


Annika
PUBLICERAT: 2012-03-22, 22:41:21 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Så tevligt att få gå på tjejmiddag. Men nu säger jag Natti,natti och puss och kram och nyp i stjätrten. Förresten du är fin i kort hår. Blir säkert bra med blont oxå.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-03-23, 11:20:54 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Vad snygg din korta frisyr är! :thumbup: Jag vill också vara lite snaggad, men tydligen håller inte min frissa med om det. Risken är väl att mitt huvud skulle se för litet ut då i förhållande till min runda kropp? ;-P



Hoppas din fredag på jobbet flyter på i en lagom takt, så du har lite extra ork över till tjejmiddagen. Ha en kul kväll, med många skratt! :-d



Kramisar! ♥




Carina
PUBLICERAT: 2012-03-25, 11:19:35 | URL: http://elladora.blogg.se/

Grymme snygg frisyr - du passar jättebra i kort hår :thumbup: :love:



sv: Ja vi verkar ha lite otur med Curre - nu när gubben tvättade bilen visade det sig att ett av dimljusens glas är sönder också :thumbdown: ;-(







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P