2012-03-11
 20:03:32

Tillbaka i cybervärlden

Ja gott folk, då har jag beslutat mig för att återkomma.
Har haft en lång jobbig period, då det har varit lite si och så med orken.
Men nu tror jag att jag ser det....

....ljuset i tunneln.

Ja, vad har hänt sedan sist då? Egentligen inte så mycket. Det går liksom en dag i sänder, ibland 2 (speciellt när det är helg).
Har varit så jäkla trött ett tag att jag inte orkat nånting.
I natt har jag sovit 13 timmar, helt sjukt.
Influensan slog knock på mig i veckan, men jag stretade på ändå.
Helgen var verkligen efterlängtad.

Elza skulle ha kommit hem från Sandviken i fredags, men hon ville inte åka från Joel, så hon kommer ikväll.
Ronny ska hämta henne på busstationen i Sollefteå kl. 22.45.

Elza och Joel har förlovat sig .
Inte så oväntat, för dom har pratat om det länge.

Ute blåser det halvorkan. Usch.

Skulle försöka ta en bild på Venus och Jupiter....men har inte riktigt kamera för det.


Lyckades bränna mig på het olja också i fredags när jag lagade mat. Aj, aj, aj.

Till middag blev det en cajuninspirerad gryta.

Och till det serverade jag små ostpajer.

Njuter av mina tulpaner.
Och så har jag börjat på en rosa sjal.

Nu ska jag göra en kålpudding till imorgon och sedan sätta mig och sticka lite till.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-03-11, 23:52:41 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Egentligen inte så mycket!? Tycker du har hunnit med en hel del. Men så är det väl, det bara rullar på utan att man tänker så värst mycket över det.



Härligt att du är tillbaka efter en paus, men sådana behövs ju också ibland.



Stor välkommen-åter-kramis!♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-03-12, 15:26:37 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Åhh vilken fin sjal det blir, älskar de färgerna :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P