2012-03-14
 18:44:01

Onsdag, 2 kvar.

Sitter och väntar på att fläskpannkakan ska bli färdig.
Är jätte hungrig.
Och har ont i min "brännskade" arm...

Sätter mig nog och virkar lite.

"OS-mössan" (dam) är färdig nu.
Och jag har börjat på en barnmössa.

Vad har annars hänt? Jo, vi blir kvar hos polisen till i augusti. Nya avtalet är inte färdigt ännu.
Annars går det ut 31/3.
Vilket också innebär att jag firar min 5:e påsk :-( hos polisen.
Har dock sökt semester efter påsk, men jag vet inte om jag fått det beviljat.

Nu är nog maten färdig.
Sätter mig i soffan och glor.

Och säger väl.....

.....till mig själv
som fyller år imorgon.....

Ps. Tur att Elza ätit middag (fisksoppa).
Pannkakan blev uppbränd, trots att Ronny var i köket...

Middag för mig blir 2 Multivitamin och en Treo....
och jag som var så hungrig.
Men vad kan man annat vänta av en dag som denna....







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P