2012-06-10
 14:22:39

Regnig söndag


Var i hela friden har tiden tagit vägen?

Sov faktiskt länge idag, till 07.10. Både jag och hundarna var jätte trötta.
Efter kaffe och vattenhämtning, tänkte jag gå ut till planteringarna...
Men så här såg det ut ute.....


Så jag gjorde mig en lunchsmörgås och kaffe och slötittade på TV istället.

Hällakaka, majonäs, sallad, tomat, paprika, tonfisk och ägg.
Den satt fint i magen.


Bilderna tillhör Mirja Haglund (från Sweden Rock 2011)

Bilderna tillhör Mirja Haglund (från Sweden Rock 2011)

Har också pratat med SRF-resenärerna, och dom är på väg hem nu.
Får hoppas att det håller hela vägen, med bil och så.


Hade en liten (om dock liten) förhoppning om att vi skulle få grävt idag.
Dom skulle ju byta växellåda igår.
Men hittills ser det ut som det gjort hela den sista månaden.
Varken mer eller mindre.
Så nu börjar hoppet falla.

Längre än så hann jag inte, då det drog in ett åskoväder, så jag stängde ner allt.
Men det har blivit lite till planterat.
Nu en matpaus och så ut igen.


Och till sist, du anonyma, missnöjda....du behöver inte läsa min blogg och ondgöra dig över allt jag gör och allt jag skriver. Ett gott råd, skaffa dig ett liv.

Och till er andra...




Katarina Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-06-10, 18:22:03 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Ha en fin kväll du med :-) Kram




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-06-10, 21:11:37 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Du skulle ha snickrat ihop en sån där gerj som farbror Melker i saltkråkan gjorde, så att du kunnat få regnvatten in i kran. ;-)



När jag såg vart mannen din hållit hus, så tänkte jag att du skulle ha åkt med, men stannat här hos mig. Fast jag antar att det var era fyrfotingar som höll dig hemma?



Puss & kram, vännen! :-)




sivan
PUBLICERAT: 2012-06-10, 21:12:34

Du har ju hunnit med en hel del. Det är väl bra att du slipper vattna, försöker att se något positivt i din annars katastrofala situation.Din andra hälft ser ju ut att ha haft det bra. Puss o kram.




Lena
PUBLICERAT: 2012-06-11, 19:16:02 | URL: http://metrobloggen.se/lifeliving/

Det står klart och tydligt i din presentation att du skriver om ditt liv. Så skriv vad du vill! KEEP UP THE BLOGGING, kan vara svårt ibland vetjag. Har en egen down period just nu men det ska väl vända det med. kramar







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P