2012-06-09
 21:21:14

Lördagkväll, kort och gott.

Har inte alls fått så mycket gjort som jag trodde att jag skulle.
Det här med vattnet tar verkligen musten ur en.
Skulle plantera massa plant, men jag orkar inte släpa vatten för att vattna med.
Har en vattenslang, men inget vatten.
Saker och ting funkar inte längre.
Skulle behöva vattna blommorna inne också, men till det går det åt ca 180 liter vatten.
Vad ska jag ta det ifrån? Släpa ned från älven eller?


Känner mig mycket djupt deprimerad nu.
Utan vatten 1 månad. Är det det som kallas U-land?
Man kan ju verkligen börja undra.


Mitt lördagsmys....men korvburken har jag inte öppnat. Är inte hungrig...idag heller.
Och känns ju ganska fånigt att gå och hämta en hink vatten för att värma korv och sedan värma vatten för att diska. Det känns förbannat onödigt om inte annat.

Ska lägga mig tidigt, så har jag kanske lite bättre energi imorgon.....eller inte....


C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-06-09, 21:57:00 | URL: http://carsie ,




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-06-10, 00:03:22 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Tänk så mycket man tar för givet med vatten i kranen! Utan det blir krävs det t o m en massa energi till att värma en korv :-s Men jag tror ju att du även behöver föda för att få mer energi?



Bor du i en djungel? 180 liter vatten för att vattna alla blommor!?! Låter som ett tufft jobb även om vattnet kan tas direkt ur kranen.



Det var nog ett klokt val att krypa ner under täcket tidigt. Hoppas du får sova gott och att morgondagen blir lite mer energifylld. Känner mig inte som någon Duracell kanin jag heller, trots livets alla bekvämligheter. ;-)



Natti natti kramis!♥




C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-06-11, 11:44:08 | URL: http://carsie.se

Hahaha, ser ut som jag försökt mig på att kommentera efter att druckit ett par glas rosé vin och pillar med iphonen :P



Nåja, jag visar iallafall att jag försöker fniss



Hoppas din dag blir bra, kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P