2012-07-26
 15:55:47

Stadsresa

Jo, det blev så ändå. Men nu är allt undanstökat.
Köpte varsin leksak till hundarna. Vad händer? Lellen sliter sönder sin på 3 blankt och Ghosty gräver ner sin. Där hade jag för att jag försökte vara snäll......


sivan
PUBLICERAT: 2012-07-26, 18:52:41

Liknar Zita; skönt att ni fick fint väder till slut. Njut av livet just nu o grubbla inte så mycket. Försök ta semester ifrån det också. Jag vet att jag inte skriver så mycket på bloggen, men du ska veta att jag tänker på er.Kraaaam.




C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-07-27, 07:33:57 | URL: http://carsie.se

Hahahha, otacksamma hundar! :-d Eller kanske inte, Gutta tyckte så mycket om sin leksak så hon valde att gömma den så den inte blev söndersliten ;)

Hoppas ni får en härlig dag idag :love:

Svar: Det värsta är att ingen vet var hon grävt ner den.....allra minst hon själv :-P
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P