2012-07-25
 13:19:53

Lite trött idag

Har kommit in i en sån där period igen när jag ligger vaken flera timmar mitt i natten.
Tänker för mycket tror jag.
Men det är ju trots allt några dagar kvar att njuta av.
 
Igår gjorde vi en stadsresa i det sköna sommarvädret. Var egentligen på tok för varmt att driva omkring på stan och trängas med alla Nipyre-besökare. Men det var vad vi gjorde.
Eftersom vi hade hundarna med oss så åkte vi en sväng upp på Gnun, så dom fick springa lite.
Och vi hittade kantareller :-)
Dessa ser dock lite bleka ut.
Men det här är i alla fall resultatet.
Mera Gnun
Annars hände väl inte så mycket mer under gårdagen.
Jo, jag köpte med mig vita persikor.
Och nu försöker jag samla ihop mig för att gå ut......
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Barbro
PUBLICERAT: 2012-07-25, 14:20:14

Det finns ju blek kantarell oxå.. kanske sådan ni hittade. :-d

Svar: Så kan det vara. Vi hittade även den ordenligt gula.
Annalena




C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-07-25, 18:30:30 | URL: http://carsie.se

Vad härligt för lill snuttarna att få springa av sig lite.. och vilka fina kantareller ni hittade :love:

Svar: Ja, man måste ju tänka på dom små liven när man är till stan i denna värme. Kantarellerna blev till en god toast......och jag lovar att den var god. Hoppas allt är väl med Gullan. Hälsa. Kram
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-07-25, 19:26:02 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Gnun, där har jag inte varit sen jag var en liten pluddevutt :-)
Såg er på gågatan igår, men när jag skulle skutta fram så hade ni försvunnit i folkhavet...

Svar: Gnun är ett underbart område. Höll ju till där dagligen när jag gick Dressörskolan. Såg inte dig.....men så är jag ju ett blindstyre också. Va' synd. :-(
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P