2012-01-19
 21:54:10

Livet är inte vad det borde vara.......




Jag kommer aldrig mer att kunna böja min vänstra stortå......den är stelopererad.
Tacka fan för att jag fått ont när jag försökt böja den.
Känner mig lite ledsen över den nya vetskapen.
Fanns liksom inte alls med i mina tankar.


Imorgon ska bilskrället in på verkstan igen också.

Det är bara att sätta sig ner och titta på när 1000-lapparna fladdrar förbi.
Jag kan ju alltid försöka vinka åt dem med tårna....framförallt den vänstra stortån.

Det är mycket att smälta nu......



AprilSus
PUBLICERAT: 2012-01-20, 01:18:03 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Men vännen, vilket elände! Kan inte finna några riktigt bra ord till tröst just nu. ;-(



Massor av natti natti kramisar!




Anja
PUBLICERAT: 2012-01-20, 20:34:53 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Förstår att det känns jobbigt, men när du har vant dig vid din nya stela tå så ska du se att det inte är så hemskt. Det finns värre saker i livet. Bara värken försvinner så kommer allt att kännas bättre.




Rebecka
PUBLICERAT: 2012-01-24, 19:54:58

Allt löser sig säkert med tiden vännen, du måste tro på det, försöker övertala mig själv lika mycket som dig :-s ;-( Många kramar Love you <3 <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P