2012-01-09
 15:16:29

Drygt 9000:- i baken......nu är det tungt. :-(

Ja, vad säger man. Ibland är det bara så tungt.

....men bil måste man ju ha.
Har åkt buss hem idag, något som kan vara en upplevelse bara det.
Och tack söta go'a Helen för att vi får hyra din bil några dagar.

Elza är hemma igen nu efter 1 vecka i Sandviken. Så nu är allt som vanligt nästan.
Nu ska jag sätta mig och sticka lite. Känns som jag måste dra in varenda krona jag kan nu.

Men först lägger jag ut lite foton från helgen.




Nu får ni köpa, sjalar, Lovikkavantar, sockar, mössor
och lite annat.
Ska lägga ut sen vad jag har.


Ha en bra dag!!!



Carina
PUBLICERAT: 2012-01-10, 01:13:03 | URL: http://elladora.blogg.se/

UNDERBARA BILDER!!



Men göstapetter vilken bringa hon har fått, lilla Gutta :thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P