2012-02-05
 17:44:19

Söndag, i kylans tecken....



För kallt har det varit, både ute och inne.
Har nästan inte gått att vara ute....och ändå var vi en tur till Härnösand igår.
Vi firade Emma. som fyller 30 år på onsdag.

Idag har vi varit hemma. Skulle egentligen till La Stada, då Joel skulle med bussen, men då han inte är pigg så stannar han en dag till, och därmed blev också ovannämnda resa inställd. Vilket man inte är ledsen över, i kyla som denna.


.....nu jäklar. Fram med badkläder och paraplydrink. Det är "bara" -24,9° ute. Rena sommaren mot vad vi har haft.
Helgen har annars runnit iväg för fort, som vanligt.
Det har varit tvätt,

Härnösandsresa i kylan,

Matlagning,

Och sedan var helgen över.


Köpt några glas för 1 kr/st. ;-)

Och så här ser det ut från vårat köksfönster.

Men Ghosty räds varken kyla eller snö.


Min Clivia har börjat blomma....en lite förhoppning om liv efter detta....

Galningen Ghosty



Nu ska jag väl vika det jag har tvättat och sedan är det väl inte så mycket kvar av kvällen.
Sätter mig väl i soffan en stund och tittar på TV och stickar lite kanske.




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-02-05, 17:56:30 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Vilka fina glas du har inhandlat :-)




Carsie
PUBLICERAT: 2012-02-05, 22:07:25 | URL: http://elladora.blogg.se/

Dom säger det skall bli varmare nästa vecka, det håller vi tummar & tår för tycker jag!



Kramis







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P