2012-02-06
 21:44:57

F-word

.....ja, jag vet att det är Gordon Ramsay som använder det epitetet.....
men i skrivande läge lånar jag det av honom.
Har konstaterat att det är många F-ord som passar in på mig nu....
och dom är verkligen inte smickrande....

Fet, Ful, Fattig, Förskräcklig, Fånig, Fel, Frustrerande, Frånvarande, Femjävlig,
Fientlig, Frånstötande, Fitta (bitter), Fjantig, Fårskallig, Fläskig, Funktionshindrad, Förståndshandikappad, Fruktansvärd...
FY FAAN!!!

Jag är verkligen inte på topp nu.
Känns som jag har tappat motivationen för allt.
Försöker väl hålla humöret uppe på jobbet.....och det funkar väl si så där.
Jag hoppas verkligen att det vänder snart.
Till och med handarbetet har åkt undan. Inte ens det har jag lust med.
Tänkte att jag skulle få till en blogginlägg, men till och med det föll.
Fast medge att jag kunde många negativa F-ord. Tror inte att det finns lika många positiva...
i skrivande läge kan jag faktiskt inte komma på ett enda.

"Lycka är överskattat...man får vara jävligt nöjd om man är glad då och då".....


Ska försöka samla ihop mig lite till nästa gånga jag skriver....






Emma
PUBLICERAT: 2012-02-07, 12:08:30 | URL: http://eko.blogg.se/

Hej!

Ja det kommer på onsdag.



Ta hand om dig! Kram!




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-02-07, 12:56:22 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Oj, här var det muntert! :-s Men jag tror det finns några positiva F-ord också... :question: Fin, Fantastisk, Feminin, Formidabel, Fabulös, Fager, Fiffig, Finfin, Flink, Fotogenique, Framgångsrik, Frimodig, Fräsch, Fullfjädrad, Fulländad, Fängslande, Färggrann, Förnuftig, Förträfflig. Ja, nu var det här ju bara ord på F, räcker det inte så finns det ännu fler fina ord på alla de andra bokstäverna. ;-)



Fast det är ju faktiskt okej att inte alltid vara glad som en solstråle och du har ju mer än ett själ till att vara lite avig just nu. Jag är inte heller på topphumör just nu, därför har jag varit lite dålig på att kommentera och läsa bloggar, men jag tänker på dig.



Hoppas det vänder till det bättre för dig snart, vännen.

Massor av energi kramisar! :-)




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-02-07, 14:54:07 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

KRAM




Annika
PUBLICERAT: 2012-02-07, 19:21:10 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Ser att det var igår du skrev detta så jag hoppas att det dåliga humöret har gått över idag. Kram på dig.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P