2012-12-17
 20:28:00

Hej igen.....

Tänkte mig på en liten uppdatering.
Tror att jag börjar med att lägga upp lite foton.
Lite trattkantareller, bara så där.
Hemresa från staden, en mulen höstdag.
Hemma i Moforsen. Nu är hålen efter vattenledningsskadan igengrävda också.
Mera kantareller...
Underbara vindruvor från mammas och Henrys växthus. 
När första snökaoset dök upp, fick vi inte mer än så här.
Morgonpromenad.
Vart tog sommaren vägen?
Fast var årstid har ju sin charm. 
Fläderblomsaft har vi fått till också. "Alltid något sa han som såg Åmål"
Fina fisken vi fick av Hanke och Roger  :-)
Ghosty har bäddat ner sig.
Skördat chili inne.
Åter en morgonpromenad.
Halloweenbak.
Eftermiddag.
Älgfärspaté.
Min "snarkmaskin"
 
Farsdagsbesök.
Tessan och Meya.
Jamie.
Helén
Elza och servetterna.
Meya.
Morfar och Meya.
Morfar och Meya.
På väg hem.
ELZA 18 ÅR!!!!
 
Stomper
Älgköttbullar.
Min nya hårfärg.
"Lusse-Lellen" och "Lusse-Ghosty"
(På översta bilden även husses fötter och mage :-P )
Men nu är det vinter i alla fall.
 
I lördags var vi barnvakt åt Tristan och Luna. Då togs dessa bilder.
Och sedan kom mamma Miah och hämtade dem.
 
Visst har det hänt en hel del sedan jag bloggade sist, men vi tar väl lite i taget. Huvudet orkar inte med så mycket. 
Men nu har jag i alla fall uppdaterat några av händelserna sedan sist.
Har inte varit så flitig med kameran, som jag borde....
Ska försöka ändra på det nu.
 
Har börjat jobba. Det är 3:e veckan nu och jag jobbar 25%. Fullt tillräckligt för att jag ska bli helt slut.
Allt går med små, små myrkliv.
Ha en fin kväll.
Jag återkommer.


Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-12-18, 01:16:57 | URL: http://carsie.se

Vilka härliga bilder :love: Ni verkar har haft lite att stå i om man så säger ;)

Roligt att få se lilla Meya också :-d

Puss & kram




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-12-18, 17:39:36 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Välkommen tillbaka till bloggen :-) Många fina kort, roligt att få se.
Kramiz




Anonym
PUBLICERAT: 2012-12-20, 10:45:17

Roligt att du är tillbaka. Har saknat din blogg. Fina kort. Sköt om dig. Kram :love:




sivan
PUBLICERAT: 2012-12-29, 14:06:36

:love:Jättefina bilder. Blev förvånad att du har snarkmaskin, inte alltid väl? Börjar förstå mer o mer hur du haft det. Kraaaam.:thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P